Sunday 7 February 2016

ΟΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΒΙΚΙΠΕΔΙΑ

Πρόκειται για κάτι καινούριο που άρχισα, με σκοπό να βελτιώσω τα Αγγλικά μου. Επίσης, μιας και στη Βικιπέδια δεν υπάρχουν πολλά άρθρα μεταρφασμένα στα Ελληνικά, αποφάσισα, όποτε έχω το χρόνο να μεταφράζω άρθρα που με ενδιαφέρουν. Προς το παρόν, έχω ξεκινήσει με λήμματα που έχουν να κάνουν με την Αυστραλία όπου ζω. Αργότερα με οτιδήποτε άλλο με ενδιαφέρει. Εννοείται πως δεν πληρώνομαι για αυτό, μιας και η συμβολή προς τη Βικιπέδια είναι πάντα εθελοντική. Σε κάθε μια από τις δικές μου Ελληνικές μεταφράσεις, θα δείτε την υπογραφή μου ως Csofos. Διαβάστε τις και πείτε μου τη γνώμη σας και ενημερώστε με για ότι λάθη (μεταφραστικά, γραμματικά ή ορθογραφικά) μπορεί να έχω κάνει. Αν επίσης βρείτε κάποιο λήμμα το οποίο εσείς θεωρείτε πως αξίζει μετάφρασης και δεν υπάρχει στην Ελληνική γλώσσα (αλλά υπάρχει στην Αγγλική), πείτε μου. 

Φιλικά
Χριστόδουλος

No comments:

Post a Comment