Tuesday 5 January 2016

Αστείες ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με την Αυστραλία

Από όσο γνωρίζω, οι παρακάτω ερωτήσεις έγιναν από άτομα ανά τον κόσμο και απευθυνόταν σε ένα ταξιδιωτικό γραφείο στην Αυστραλία. Μου έχουν πει ότι είναι αληθινές. Αληθινές επίσης, είναι και οι απαντήσεις οι οποίες δώθηκαν από Αυστραλούς που δούλευαν στο ταξιδιωτικό γραφείο. Μερικές μπορεί να μην ακούγονται και τόσο ευγενικές, αλλά σίγουρα βγάζουν άφθονο γέλιο! Διαβάστε παρακάτω.
Ε: Σηκώνει ποτέ άνεμο στην Αυστραλία; Επίσης δεν έχω δει ποτέ στην τηλεόραση να βρέχει εκεί και αναρωτιέμαι πως μεγαλώνουν τα φυτά; (από Αγγλία)
Α: Κάνουμε εισαγωγή όλων των φυτών από το εξωτερικό και είναι πλήρως αναπτυγμένα. Μετά καθόμαστε γύρω τους και τα κοιτάμε καθώς πεθαίνουν.
Ε: Θα δω καγκουρό στο δρόμο; (από ΗΠΑ)
Α: Εξαρτάται από το πόσο θα πιείς.
Ε: Θέλω να περπατήσω από το Περθ μέχρι το Σίδνεϋ. Μπορώ να πάω από τις γραμμές του τραίνου; (από Σουηδία)
Α: Φυσικά! Είναι μόνο 3.000 μίλια. Πάρε αρκετό νερό μαζί σου.
Ε: Υπάρχουν ΑΤΜ στην Αυστραλία; Μπορείτε να μου στείλετε μια λίστα τους από το Μπρίσμπεϊν, το Καρνς, το Τάουνσβιλ και το Χέρβεϊ Μπέι; (από Αγγλία)
Α: Από τι πέθανε ο τελευταίος σου σκλάβος;
Ε: Μπορείτε να μου δώσετε πληροφορίες σχετικά με την κούρσα των ιπποποτάμων; (από ΗΠΑ)
Α: Η Α-φρι-κή, είναι μια τριγωνικού σχήματος ήπειρος νότια της Ευρώπης. Η Αυ-στρα-λί-α, είναι αυτό το μεγάλο νησί στη μέση του Ειρηνικού και δεν... καλά ξέχνα το! Φυσικά! Η κούρσα των ιπποποτάμων γίνεται κάθε Τρίτη βράδυ στο Κινγκς Κρος. Έλα γυμνός. 
Ε: Προς τα που πέφτει ο βορράς στην Αυστραλία; (από ΗΠΑ)
Α: Γύρνα προς το νότο και στρίψε 90° μοίρες. Μόλις το κάνεις, πάρε μας τηλέφωνο για να σου στείλουμε τις υπόλοιπες πληροφορίες. 
Ε: Μπορώ να φέρω τα μαχαιροπίρουνά μου στην Αυστραλία; (από Αγγλία)
Α: Γιατί; Τρώγε με τα χέρια όπως εμείς.
Ε: Μπορείτε να μου στείλετε το πρόγραμμα με τη Χορωδία των Παιδιών της Βιέννης; (από ΗΠΑ)
Α: Η Αυ-στρί-α, είναι μια ιδιόρρυθμη μικρή χώρα, που συνορεύει με τη Γερ-μα-νί-α, η οποία... καλά άστο! Η Χορωδία των Παιδιών της Βιέννης έχουν παράσταση κάθε Τρίτη βράδυ στο Κινγκς Κρος, αμέσως μετά την κούρσα των ιπποποτάμων. Έλα γυμνός.
Ε: Έχετε αρώματα στην Αυστραλία; (από Γαλλία)
Α: Όχι, γιατί ΕΜΕΙΣ δε βρωμάμε.
Ε: Έχω αναπτύξει ένα νέο προϊόν, το οποίο είναι η πηγή της νεότητας. Μπορείτε να μου πείτε που μπορώ να το πουλήσω στην Αυστραλία; (από ΗΠΑ)
Α: Όπου μαζεύονται πολλοί Αμερικανοί.
Ε: Μπορώ να φορέσω ψηλοτάκουνα στην Αυστραλία; (από Αγγλία)
Α: Είσαι Βρετανός πολιτικός, έτσι;
Ε: Μπορείτε να μου πείτε ποιες περιοχές στην Τασμανία έχουν γυναικείο πληθυσμό μικρότερο από τον ανδρικό; (από Ιταλία)
Α: Ναι, στα νυχτερινά γκέι κλαμπ.
Ε: Γιορτάζετε τα Χριστούγεννα στην Αυστραλία; (από Γαλλία)
Α: Μόνο τα Χριστούγεννα.
Ε: Υπάρχουν θανατηφόρες μέλλισες στην Αυστραλία; (από Γερμανία)
Α: Όχι ακόμη, αλλά για σένα, θα κάνουμε εισαγωγή.
Ε: Υπάρχουν σούπερ-μάρκετ στο Σίδνεϋ; Και επίσης το γάλα διατίθεται όλο το χρόνο; (από Γερμανία)
Α: Όχι, είμαστε μια ομάδα αυστηρών χορτοφάγων. Το γάλα είναι παράνομο.
Ε: Παρακαλώ στείλτε μου μια λίστα με όλους τους γιατρούς στην Αυστραλία που μπορούν να μου παρέχουν αντίδοτο για δάγκωμα κροταλία. (από ΗΠΑ)
Α: Οι κροταλίες ζουν στην Α-με-ρι-κή, εκεί που ζεις ΕΣΥ. Όλα τα φίδια της Αυστραλίας είναι παντελώς ακίνδυνα, μπορείς να παίξεις μαζί τους και γίνονται τέλεια κατοικίδια.
Ε: Έχω μια ερώτηση για ένα διάσημο ζώο της Αυστραλίας, αλλά ξεχνάω το όνομά του. Μοιάζει σαν αρκούδα και ζει στα δέντρα (από ΗΠΑ).
Α: Το λένε Πεφταρκούδα. Το λένε έτσι, γιατί πέφτει από τα δέντρα και τρώει τα μυαλά όποιου είναι από κάτω τους. Μπορείς να τα τρομάξεις όμως αν λουστείς με ανθρώπινα ούρα πριν βγεις για περίπατο.
Ε: Ήμουν στην Αυστραλία το 1969 στο κλαμπ R+R και θέλω να έρθω σε επαφή με το κορίτσι που τα είχα όταν έμενα στο Κινγκς Κρος. Μπορείτε να βοηθήσετε; (από ΗΠΑ)
Α: Ναι. Ακόμη με την ώρα πληρώνεται.
Ε: Μπορώ να μιλάω Αγγλικά στα περισσότερα μέρη που θα πάω; (από ΗΠΑ)
Α: Ναι, αλλά θα πρέπει να μάθεις να τα μιλάς πρώτα.

No comments:

Post a Comment